Όργανα-Βάρη 



Το γυμναστήριο διαθέτει μεγάλη ποικιλία επαγγελματικού εξοπλισμού αερόβιας κ μυικής ενδυνάμωσης προπόνησης που με τη σωστή καθοδήγηση των πτυχιούχων γυμναστών θα καταφέρεται να πετύχετε τους στόχους σας με ασφάλεια χωρίς τραυματισμούς. 

Η γυμναστική με βάρη είναι για όλους. Φτάνει, βέβαια, να ξέρουν τους κανόνες για ασφαλή και αποτελεσματική προπόνηση!

Ένα πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους και όχι μόνο με βάρη, όπως πιθανόν φαντάζονται οι περισσότεροι όταν ακούν για αύξηση της δύναμης. Μυϊκή ενδυνάμωση μπορείτε να πετύχετε με: 

● Χρήση μηχανημάτων. 
● Ελεύθερα βάρη (αλτήρες, μπάρες, δίσκοι, πάγκοι). 
● Αντιστάσεις (λάστιχα γυμναστικής). 
● Τη βοήθεια μόνο της βαρύτητας (push-ups, κοιλιακοί, βαθιά καθίσματα). 

Τι θα κερδίσετε:
● Αύξηση της μυϊκής δύναμης και της αντοχής, που σημαίνει ευκολότερη διεκπεραίωση των καθημερινών σας εργασιών. 
● Αύξηση του βασικού μεταβολισμού, που σημαίνει καύση περισσότερων θερμίδων ακόμη και σε κατάσταση ηρεμίας (όταν δεν κάνετε γυμναστική ή άλλες σωματικές δραστηριότητες). 
● Διατήρηση του μυϊκού ιστού, που αρχίζει να μειώνεται μετά την ηλικία των 30 ετών. 
● Αύξηση της οστικής πυκνότητας, ιδιαίτερα σημαντική στις γυναίκες μετά από κάποια ηλικία για την αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης. 
● Βελτίωση της ισορροπίας και της στάσης του σώματος. 
● Προστασία των αρθρώσεων και μείωση των ενοχλήσεων, των πόνων και των τραυματισμών.
● Καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους. 


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΡΓΑΝΩΝ

ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΣΑΒΒΑΤΟ

ΚΥΡΙΑΚΗ

8:00 - 23:00

9:30 - 20:00

ΚΛΕΙΣΤΑ